GIF: Jak skákala ženská ňadra historií počítačových her

GIF: Jak skákala ženská ňadra historií počítačových her

Akademici našeho výzkumného ústavu pro vás připravili skromný přehled dějin zásadního prvku počítačových her. Zdaleka se nejedná o kompletní výčet, místo zde našly pouze přelomová zpracování fyziky pohybu prsů, která posunula herní žánr vstříc nevyhnutelné NSFW budoucnosti. Tak, dost řečí a tady jsou obrázky!

Prvenství si pravděpodobně odnáší Fatal Fury 2. Prsa hlavní hrdinky Mai Shiranui se pohybují nezávisle na ostatních pixelech!

MaiShiranui_FatalFury2

zdroj: TheInnocentSinful1

Nový graficko-fyzikální vynález se záhy rozšířil, tady např. Street Fighter 4

StreetFighter4

zdroj: CeruleanNight

Časem se pochopitelně tento efekt stále zlepšoval, až ke své 2D dokonalosti ve Skullgirls

SkullGirls

zdroj: Poccola_margherita0141

3D hry jako Soul Calibur posunuly samozřejmě celou záležitost ještě dál

SoulCalibur

zdroj: Thegamerwalkthroughs

Nepřehlédnutelným prsním milníkem a možná i svébytným žánrem se potom stala série her Tomb Raider

TombRaider

zdroj: sys2074

tombraiderchronology

zdroj: wired.it

stejně tak jako Dead or Alive

DeadOrAlive

zdroj: Thegamerwalkthroughs

noidea

zdroj: Huy Tran

zajímavý vývoj měla prsní fyzika v Second Life, kde se z fanouškovského modu postupně stala standartním prvkem tvorby postavy

SecondLife

zdroj: BlakOpalDesigns

aby dosáhla svého pomyslného vrcholu ve Skyrim (zatím také jen jako mod, ovšem velmi, velmi propracovaný)

Skyrim

zdroj: Marek Iwanowicz

Závěr: po prozkoumání dějin tohoto fenoménu se naši akademici shodli, že nás bezpochyb čeká velmi žhavá budoucnost!