Nové filmové premiéry: v nabídce je očekávaný komiks Deadpool 2, či sociálně angažovaná dramata islandské, či francouzské produkce…

Nové filmové premiéry: v nabídce je očekávaný komiks Deadpool 2, či sociálně angažovaná dramata islandské, či francouzské produkce…
noise_law / deadpool film filmové premiéry kino trailer

Deadpool 2
První díl komiksové franšízy Deadpool dokázal nejen publikum, ale rovněž filmové kritiky přesvědčit o tom, že je rozhodně něčím víc, než pouze dalším jedním dílem komiksové franšízy. Proto se o něm psalo jako o filmu, který změnil nejen dějiny, ale rovněž pravidla komerční komiksové kinematografické produkce. Od teď už všechny žánrové filmy budou muset být jiné, psali filmoví kritici. Nyní do kin přichází více než očekávané pokračování. Jakou otevírá otázku, už víte sami. Takže: Splaskne bublina? Nebo to bude opět slušnej odvaz naplněný cynismem a násilím?

CO BYLO NEDÁVNO V KINECH
Nové filmové premiéry: v nabídce je nový film „psí“ Wese Andersona, temná biografie Paula Gaugina a romantický film pro nemocné…
Nové filmové premiéry: v nabídce je ambiciózní české drama s Martinem Dejdarem a Jiřím Lábusem, nebo atraktivní žánrové filmy…
Nové filmové premiéry: v nabídce je nový díl Avengers, maďarské sci-fi o létajících uprchlících, nebo nejnovější počin Wima Wenderse…

Zimní bratři
Skandinávská sociální dramata, zejména pokud jich nevidíte pět do týdne, dokáží citlivě naladěného diváka pokaždé potěšit. Také proto je pozitivní, že se filmy tohoto typu v tuzemských filmech občas objevují. Islandský film Zimní bratři pak vypráví o komplikovaném vztahu dvou sourozenců, kteří svůj drsný a neutěšený život žijí uvnitř horské těžařské komunity. Přestože se zdá, že jsou oba se svým osudem smíření, a štěstí dokáží najít klidně pouze v málu, tak se nakonec stane něco, co je dost možná obrátí proti sobě. Najít cestu zpět, pak nemusí být vůbec jednoduché.

Lekce
Francouzský snímek Lekce představuje variantu současného ideologicky angažovaného evropského filmu. Ten vypráví o dobře situovaném hrdinovi, kterému není lhostejné stav, v němž se svět nachází. Sám se ovšem bude muset vyrovnat s otázkou, zda s tím, v kontextu své vlastní novinářské profese, dokáže něco udělat. Zvítězí v něm nakonec svědomí, nebo spíše pohodlnost? A jak na jeho „obrat“ zareagují další členové komunity mladých novinářů, s nimiž se setkává na autorském worshopu? Půjdou s ním, nebo proti němu?