Nové filmové premiéry: v nabízí se nová verze Agathy Christie, cynická komedie George Clooneyho, nebo festivalový hit Fantastická žena

Nové filmové premiéry: v nabízí se nová verze Agathy Christie, cynická komedie George Clooneyho, nebo festivalový hit Fantastická žena
noise_law / kino premiéry trailer

Vražda v Orient expresu
Tento film bude nakonec dost možná zajímavější, než by se mohlo zdát. V současnosti, kdy se točí především stále nakombinovanější a složitější kriminálky, představuje vzorec ustavený Agathou Christie určitý anachronismus. Zároveň ale platí, že jen těžko se ho mohl ujmout vhodnější filmař, než jakým je Kenneth Branagh, režisér, jež své náměty, či předobrazy neadaptuje, ale vyznává se z lásky k nim. Na základě takového půdorysu pak vyplývá, že film Vražda v Orient expresu pravděpodobně bude neodolatelně fetišistickou poctou zapomenuté estetice příběhů Agathy Christie. Možná vás potěší také účast mnoha hereckých hvězd: zúčastnili se třeba Johnny Depp, Michelle Pfeiffer, nebo Willem Dafoe.

CO DALŠÍHO BYLO NEDÁVNO V KINECH…
Nové filmové premiéry: v nabídce je lákavá hororová smyčka, parafráze antické tragédie a krutý osud Milady Horákové…
Nové filmové premiéry: tohle si nenechte v kinech ujít!
Nové filmové premiéry: v nabídce je horor o mateřství s Jennifer Lawrence, nebo film, ve kterém se příroda mstí lidské společnosti

Suburbicon: Temné předměstí
George Clooney není jenom docela dobrý herec a pán z reklamy. Docela slušně zvládá také filmy režírovat. Tentokrát mu dokonce do jeho péče svůj scénář svěřila prestižní autorská dvojice bratří Coenů. Snímek Suburbicon: Temné předměstí by pak měl představit poměrně klasický coenovský režim: nepředvídatelný řetězec nečekaných událostí, během niž umírají lidé, tak jak byste to asi nečekali. Černá komedie je zasazena do padesátých let amerického menšího městečka. Hrají v ní například Matt Damon, nebo Julianne Moore.

Fantastická žena
Film Fantastická žena představuje minimálně potenciál hodně dráždivého a provokativního zážitku. Vypráví o mladé ženě, která milovala staršího muže. Ten ovšem krátce potom, co s ní navázal vztah, onemocněl a zemřel. Také proto, že daná žena je nositelkou „trans-genderu,“ je rodinou zesnulého obviněna z jeho úmrtí. Dokáže se před měšťáckou společností obhájit? A je to nakonec ona, kdo by se měl obhajovat? Neměla by být kritice vystavena spíše společnost, která jinakost a různost vykazuje do prostor divných úchylek? Jděte na ten film. Třeba vás donutí přemýšlet.