Pro prodej potravin nepotřebuješ nákladnou reklamní kampaň. Stačí mít dobrý nápad a fantazii. Inspirovat se můžeš třeba zde…

Pro prodej potravin nepotřebuješ nákladnou reklamní kampaň. Stačí mít dobrý nápad a fantazii. Inspirovat se můžeš třeba zde…
noise_law / marketing supermarket

Je to smutné, ale je to tak. Proto se s tím raději smiřte. Žádné, ani sebelepší, natož vyloženě sebehorší, zboží se nikdy neprodá samo. Proto je vždy nutné víceméně každý produkt spojit s vhodným marketingem, který na něj upozorní a ne/nuceně nabídne konzumentovi. Takový marketing by měl být vždy především dobře viditelný a pro cílovou skupinu prodeje mimořádně chytlavý. Záměrem následující galerie je pak demonstrovat, že kýžená reklama nemusí být vždy finančně nákladná. Prostě stačí mít nápad, smysl pro humor a fantazii.

DEJ SI DALŠÍ GALERIE
GALERIE: Také prostor kina může být architektonickým zázrakem. Zalistuj si snímky třeskutě originálních projekčních místností…
GALERIE: Než se Norma Jeane Dougherty proměnila v Marilyn Monroe, byla neodolatelnou pin-up girl. Zkontrolujte její krásu…
GALERIE: Fotografická iluze je mocnou čarodějkou. Následující snímky jsou důkazem toho, že dobrý fotograf nepotřebuje Photoshop…

Zdroj: HANKERMAG